Թաքուն հայացքներ:) Nestle Fitness
Nestle Fitness բրենդը այս անգամ էլ է ուշադրություն հրավիրել կրծքագեղձի քաղցկեղի խնդրի վրա։ Ակցիան ուղղված է նրան, որ կանայք “նայեն” իրենց կրծքին:) Բառիս բուն իմաստով՝
Սա ի դեպ McCann Paris գործակալության հերթական հրաշալի աշխատաներից է։ Այստեղ կա արշավի լրիվ պատմությունը։
Ակցիան տրամաբանական շարունակությունն էր անցյալ տարի հաջող փորձի, որը կրկին իրականացվեց նույն թեմատիկայով։ Հիշեցնենք, որ անցյալ տարի ստեղծվել էր ինքն իրեն Tweet անող կրծկալ, որը անջատվելուց հետո ինքն իրնեն Tweet էր անում:)
This entry was posted on October 9, 2014 by djtolst. It was filed under Ambient and was tagged with advertisment, Agency, Ambient, Brands, Social.
Leave a comment