Բլոգիզմ© Ապագայի գովազդ կամ գովազդը ապագայում…

Sex in Ads

Գովազդի աշխարհում կա գովազդի  2 տիպի դասակարգում`

1. Գովազդ, որը վաճառում է ապրանք,

2. Գովազդ, որը վաճառում է հենց Գովազդ:

Առաջին դեպքում շատ հեշտ է կողմնորոշվել, այսինքն գովազդային մեսիջը հստակ ասում է որ այսինչ բրենդի այսինչ ապրանքը գոյություն ունեցող կատեգորիայում, հենց քեզ համար ամենահարմար ընտրությունն է: Ավելի բարդ է երկրորդ դեպքում, երբ գովազդը նայում ես, բայց միայն 4-5 անգամ անալիզ անելիս նոր կողմնորոշվում ես Գովազդի իմաստը: Այս ենթատեքստում առանձնանում է երկու թեմա` սեքս և հումոր: Առանձնապես հիշվող է նաև երկու թեմաների սիմբիոզը, երբ գովազդի մեջ վաճառվող ապրանքը “խեղդվում” է սեքսի ու հումորի տակ: Թեթև համացանցային ուսումնասիրությունից հետո ներկայացնեմ մի քանի գովազդի օրինակ, որոնցում ակտուալ է սեքսի ու հումորի թեման: Հենց այս թեմաներն են, որ հետագայում գովազդին տալիս են վիրուսային էֆեկտ: Թերևս արժե նաև նշել, որ այն ապրանքանիշերը, որոնք ուղղակիորեն կապված են sex-ի հետ, օրինակ պահպանակները, սովորաբար հենց հումորի վրա են շեշտադրում: Օրինակ`

Կամ էս մեկը`

Բացահայտ սեքսուալ ենթատեքստ Աքսի գովազդային պաստառներում`

AXE-ի հոլովակնել հետ չի մնում պաստառներից(դիտել այստեղ)

Վիագրայի ու պահպանակի թեման կրկին`

Լեգենդար գովազդներ`

Ի դեպ օղու ու սեքսի մասին կա նաև այստեղ, իսկ Lynx-ի մասին այստեղ: Շարունակենք?🙂 Ֆոտոապարատների թեման`

Տղամարդկանց ներքնազգեստի գովազդ`

Չուպա-չուպս`

Կրծկալ`

Lego`

Pepsi`

Samsung նոթբուք`

BONUS`

Ու մի օրինակ էլ ինտերակտիվ արտաքին գովազդային վահանակի: Անձրևի ժամանակ շապիկը դառնում է թափանցիկ:)))

SEX-ի թեման ակտիվ օգտագործվում է նաև նորաձության մեջ, որին անդրադարձել եմ այստեղ, թաքնված ենթատեքստով գովազդի մասին այստեղ, իսկ բացահայը սեքսուալ տեսարաններով օնլայն փրոմուշնի մասին այստեղ: Հուսով եմ ավելացնելու շատ բան կլինի:)))

4 responses

  1. Artakkk , du inchpes micht indz hiacnum u zarmacnum es ….:))) shattt hetaqrqir er….thanks….!!! es husov em, vor mi or mer mer erkrum el PR-n u advertisement@ enqan kzargana, vor menq el kkaroxananq stexcel nmanatip govazdner ….!!!
    de , iharke, du stexcvac es marketingi u PR-i hamar….prosto texd chgiten…:DDD

    June 10, 2011 at 9:05 am

    • Գիփ գիփ ուռա:ՃՃՃ Ամաչացնում ես :ՃՃՃՃ

      June 10, 2011 at 12:40 pm

  2. Haykaz Fanyan

    Վերջին օրինակը, հատկապես, շատ լավ էր մտածված….հետաքրքիր post է…

    June 30, 2011 at 6:24 am

  3. Pingback: Lips & Boys: Tom Ford | ADindex.am

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s