Բլոգիզմ© Ապագայի գովազդ կամ գովազդը ապագայում…

“Հիմնական Բնազդ” 60 վայրկյանում Marog Marketing-ից

Վերջին ժամանակներս բավականին որակյալ ու հետաքրքիր գովազդային արշավների ենք ականատես լինում հայակական գովազդային շուկայում: Կոլաի  “Ուրախ Գռուզավիկ” (խմբագրումը հեղինակի)-ի ու  “Անակնկալ այցեր Բնակարաններ” արշավների, ինչպես նաև Բեկոն մսամթերքի աննոռմալ լավ բռենդինգից հետո Մառոգ Մարքեթինգ Մարքեթինգային ու Կրեատվ Գործակալությունը(Կայք, Facebook էջ , Youtube ալիք) օրերս թողարկեց նոր արշավ՝ Jameson վիսկիների համար:

jameson

Իդեան կայանում է նրանում, որ անհրաժեշտ է սիրողական նկարահանել ցանկացած 60 վայրկյանանոց սցենա հայտնի որևէ ֆիլմից, մասնակցել մրցույթին ու երկու հոգով մեկնել Լոնդոն: Գնահատեք՝

“Հիմնական Բնազդ” ֆիլմից՝

“Թիկնապահը” ֆիլմից

Անհրաժեշտ եմ համարում անդրադառնալ, որ հոլովակները անհամեմատ “համեստ” են “Մառոգ”-ենց այլ հոլովակների նկատմամբ: Հասկանալի է, որ դա գալիս է նրանից, որ անհրաժեշտ է ցույց տալ, որ որակը էական նշանակություն չունի մրցույթի պայմաններում ու հոլովակը “քողարկված է”  под սիրողական:

Ամեն դեպքում հաճելի է տեսնել Հայակական որակյալ գովազդ:)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s