Բլոգիզմ© Ապագայի գովազդ կամ գովազդը ապագայում…

KitKat’s #Bendgate :)

կիտ կատ 2

Apple ընկերության նոր ֆլագմանի՝ iPhone6-ի թողարկումից հետո սկսվեցին տարատեսակ թեսթեր, թե ինչպես են  քերում էկրանըկոտրում, խփում, սառեցնում, բլենդում կամ ճկում այդ ֆաբլեթը: Հենց վերջին ճկելու տարբերակը ոգեորեց համացանցը, ու դարձավ վիրուսային,  սկսեցին զարգանալ online մեմերը: Twitter-ում  #Bendgate հաշթեգով սկսեցին տարբեր արտադրողներ իրենց առաջխաղացումն իրականացնել, քանի որ տվյալ հեշթեգը դարձավ թրենդ:

Օրինակ  LG-ընկերությունը արձագանքեց իր Ճկված հեռախոսի մոդելով:

լգ

Բայց իմ կարծիքով ամենա կրեատիվ ու  ամենահաջողված տռոլինգը, KitKat-ի թվիթն է: Գնահատեք այն՝

կիտ կատ 1

Ի դեպ, ճկվելու հատկությունը սկսեց ակտիվ կիրառվել նաև այլ գովազդային նյութերում: Օրինակ Յոգայի դասընթացի գովազդում՝

zin_skill_aotw

One response

  1. Pingback: #Bendgate տռոլլինգը շարունակվում է: | Creative advertisement blog

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s