Բլոգիզմ© Ապագայի գովազդ կամ գովազդը ապագայում…

Օպերատորը: CANAL+ ֆրանսիական հեռուստաալիքի կրեատիվ գովազդը:

Հնարավոր է արդյոք հեռուստաընկերությունը մարզական միջոցառումը այնպես ներկայացնի, այնպես նկարահանի կամ լուսաբանի, որ տրամադրությունը փոխանցվի էկրանից այն կողմ?  Պարզվում է հնարավոր է…. 

canal+

Ֆրանսիական CANAL+ հեռուստաընկերության գովազդում ներկայացվում է հենց այդ տրամադրությունը, երբ օպերատորները մտնում են խաղի մեջ… նկարում են դետալները… ու հեռուստադիտողին մնում է միայն վայելել խաղը՝

Կրեատիվը և իրագործումը Ֆրանսիական BETC  գործակալությանն է, որը օրերս թողարկել էր Lacoste բրենդի “Մեծ Թռիչքը“:

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s