Բլոգիզմ© Ապագայի գովազդ կամ գովազդը ապագայում…

Event Marketing: SAMSUNG

SAMSUNG կոնցեռնը այս անգամ էլ հետ չի մնացել Event Marketing Campaign իր սկզբունքից ու ամեն հաճելի առիթ փորձում է օգտագործել իր արտադրանքի տարբերակվող առանձնահատկությունը ու առավելությունները ընդգծելու համար: Տեսանելի օրինակ է աշխարհում այս օրերին մեծ տարածում գտած Ice Bucket Challenge online ֆլեշմոբին Samsungi վաճառքի ֆլագման Galaxy S5-ի ֆլեշմոբին միանալը ու առավել ևս Apple-ին, Nokia-ին ու HTC-ին չալենջ նետելը:) Ինչպես մեկնաբանեց մի ֆեյսբուքյան օգտատեր՝ Խենթություն:

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s