Բլոգիզմ© Ապագայի գովազդ կամ գովազդը ապագայում…

VW Golf Rabbit vs. Range Rover Evoqe

Վերջին ժամանակներս ավտոարտադրողները իրենց գովազդային կոնցեպտներում սկսել են հաճախ օգտագործել որսաշների ու հետապնդման թեմաները:

dog

Մասնավորապես օրերս թողարկված Volkswagen Rabbit մոդելի մեքենայի համար DDB  գործակալության կողմից նկարահանված դինամիկ գովազդը ցույց է տալիս որսաշների հետապնդումը…արագընթաց նապաստակին(rubbit):

 

Հետքրքիր լուծում է գտնվել նապաստակի արագընթացությունը ցուցադրելու համար: Ավտոտնակի դռները փակվելուց հետո  մեծ պլանով երևում է 20-ականների ինքնաթիռների օդարուների ակնոց-սաղավարտի տեսքով հանդերձանք ուենցող նապաստակը:)

Շատ հետաքրքիր է, որ Range Rover-ը ամիսներ առաջ օգտագործել էր նույն կոնցեպտը: “Հետք” անունը կրող րոպեյանոց սփոթը կրկին ցույց օգտագործվել էր որսաշան հոտառության ու հետքին ընկնելու գաղափարը:

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s