Բլոգիզմ© Ապագայի գովազդ կամ գովազդը ապագայում…

Սիմուլյացիա չանելու ու սիրո մասին:) DUREX

Ֆուտբոլի աշխարհի առաջնության ու ֆոտբոլային թեմայով գովազդային արշավները այս օրերին ամենաակտուալ ու հաջողվածը կարող են համարվել, քանի որ ինչպես ասում են ողջ աշխարհը “ապրում է ֆուտբոլով”:

Durex_orbiterՖուտբոլային թեմայից անմասն չի նաև DUREX պահպանակների արտադրող հանրահայտ ընկերությունը:

DUREX գովազդները միշտ աչքի են ընկեղ իրենց համարձակ ու պրովոկացիոն արշավներով: Այս անգամ թեման վերաբերվում է ֆուտբոլի դաշտում մարզիկների սիմուլյացիայի ու կին-տղամարդ հարաբերություններում որոշակի ընդհանրություններին: Մասնավորապես ֆուտբոլ դիտելու համար հարաբերություններից խուսափելու նպատակով ինչ սիմուլյացիայի ասես չեն դիմում տղամարդիկ, որը նման է ֆուտբոլի դաշտում մրցավարների վրա ազդող սիմուլյացիաներին: Արշավը սկսել են #dontfakeit  հեշթեգով, որը բավականին սկսել է տարածվել հատկապես լատինական ամերիկայի ու աֆրիկայի երկրներում:

Durex_orgasm

 

 

Գնահատեք արշավի հոլովակը:)

Ի դեպ նմանատիպ արշավ երկու տարի առաջ իրականացրել էր PUMA ընկերությունը՝  Սեր կամ ֆուտբոլ (loveorfootball) անվամբ:

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s