Բլոգիզմ© Ապագայի գովազդ կամ գովազդը ապագայում…

Ֆասթ Ֆուդի գովազդի ընկալումները տարբեր մայրցամաքներում:)

Գաղտնիք չէ, որ տարբեր երկրներում, նույնիսկ մայրցամաքներում ընկալումները և գովազդային շուկաները տարբեր  պատճառներով ունեն տարբեր ուղղվածություններ:  Վերջին շաբաթվա մեջ Նոր Զելանդիայում հրապարակվեց  Colenso BBDO, New Zealand գործակալության երկու հոլովակները, որոնք ունեն “տափակ հումորային ուղղվածություն”`

Սրանց հակառակ Բրիտանական Leo Burnett -ում նկարահանել են Lanch Time-ին սպասող օֆիսային վիճակ` ավելի կոնկրետ և ավելի գայթակղող`

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s