Բլոգիզմ© Ապագայի գովազդ կամ գովազդը ապագայում…

The Briefcase: Nissan

Nissan Rogue-ի համար սովորական երթևեկությունը կարող է դառնալ հետաքրքիր ու արկածային արշավ: Մոտավորապես այսպիսին է Nissan Rogue-ի համար  TBWA\Chiat\Day LA գործակալության մշակած օնլայն արշավի հիմնական կարգախոսը: Շատ սովորական մի տղա կանչում է վարորդ, որպեսզի իրեն հասցնի տուն: Խաչմերուկին, կարմիր լույսի տակ կանգնած ժամանակ մոտոցիկլիստը վարորդուհուն փոխանցում է…Briefcase(Հայերենում անալոգը երևի՝ դիպլոմատ տեսակի պայուսակ): Ու սկսվում է խելահեղ մրցարշավը…Վերջում…Ավելի լավ է ինքներդ հասեք վերջին, քանի որ այն նաև շանս է շահելու   Nissan Rogue մեքենա:) Ի դեպ տվյալ արշավը հավակնում է դառնալ 2014-ի առաջին խոշորամասշատաբ վիրուսային արշավը:

Advertising Agency: TBWA\Chiat\Day LA, USA
Global Creative President: Rob Schwartz
Chief Creative Officer: John Norman
Executive Creative Director: Stephen Butler
Creative Directors: Tito Melega, Karl Dunn
Senior Copywriter: Nick Ciffone
Senior Art Director: Dave Estrada
Managing Director: Peter Bracegirdle
Account Directors: Bonnie Schwartz, Craig Werwa
Management Supervisor: Jeanann Grubbs, Kim Harris
Assistant Account Executive: Kayla Sanderson
Planning Director: Oke Mueller
Senior Digital Strategist: Kyle Luhr
Director of Product Strategy: Joel Weeks
Senior Product Strategists: Andy Galvin, Mark McNaul
Director of Digital Production: Peter Bassett
Executive Digital Producer: Brian Jarmon
Executive Business Affairs Manager: Robin Rossi
Production company: Independent Media
Director: Simon Crane
Executive Producer: Susanne Preissler
DP: Mauro Fiore

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s