Բլոգիզմ© Ապագայի գովազդ կամ գովազդը ապագայում…

Փորձարկիր իմ Hybrid-ը: Նորվեգական առաջխաղացում TOYOTA-ի համար

Օսլոյի  Saatchi & Saatchi -ի գործակալության ժողովուրդը իրականացրել են մեքենաների օնլայն առաջխաղացման 2013 թվականի իմ կարծիքով  լավագույն օրինակը: Ուսումնասիրելով Հիբրիդ տեխնոլոգիայով TOYOTA մեքենա ունեցողների ու ցանկացողների, բայց տատանվողների քանակների հարաբերակցությունը: Արդյունքում պարզվել է, որ ցանկացողներին պակասում է ընդամենը 1 անգամ թեսթ-դրայվ: Սակայն ավտոսրահներում թեսթ-դրայվի և մեքենաները, և ժամանակը սահմանափակ է: Արդյունքում ստեղծվել է օնլայն հավելված, որին մուտքագրվելով Ֆեյսբուքյան պրոֆայլով, մեքենայի սեփականատերերը առաջարկում են թեսթ-դրայվի հնարավորություն իրենց մեքենայով, մեքենա ցանկացողների համար:) Ստացվել է այնպես, որ տվյալ միջոցառումը էապես ազդել է վաճառքների աճի վրա: Ավելի մանրամասն ինֆորմացիա հենց տեսանյութում՝

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s