Բլոգիզմ© Ապագայի գովազդ կամ գովազդը ապագայում…

Անտիվիրուսը Վիրուսի մասին:) Կասպերսկի լաբորատորիայի երկու տարբեր մոտեցումները

Կասպերսկի լաբորատորիան շուկայում դիրքավորվելով որպես վճարովի բայց առավել պաշտպանված անտիվիրուս, Smetana վիրուսային գովազդային գործակալության հետ համատեղ հին ռուսական գյուղական ոճի գովազդային հոլովակով ցույց է տալիս, թե ինչպես հին ու բարի ավանդական մեթոդները չեն օգնում նույնիսկ հասարակ հարբուխի դեպքում: Հենց հոլովակի վերջում էլ Լաբարատորիայի աշխատակիցը ավելի “ժամանակակից” հոլովակուվ ցույց է տալիս Կասպերսկու առավելությունը անվճար հակավիրուսային համակարգերի նկատմամբ, սակայն հանկարծ….ավելի լավ է նայեք մինչև վերջ:)

Հաջորդ հոլովակը չնայած որ չի նկարահանել Smetana-ն, սակայն կրկին պատմում է Վիրուսային գովազդ ների մասին, ավելի կոնկրետ Վիրուսային գովազդի բանաձևը, սակայն հոլովակի վերջում հերքում այն թեզը, որ վիրուսները “կանոնակարգված” են: Հենց դրանով էլ ավարտվում է հոլովակը, որ վիրուսի համար կանոն չկա, ուստի վտանգավոր են:

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s