Բլոգիզմ© Ապագայի գովազդ կամ գովազդը ապագայում…

Նոր Fake ոչ միանշանակ թեմայով:

Գերմանական կինոակադեմիաներից մեկի ուսանողները իրենց կուրսային աշխատանքների  շրջանակներում նկարահանել են ավտոարտադրողի՝ Mercedes-ի նոր C դասի մեքենայի գովազդ: Այն միանշանակ չի ընդունվել, ոչ հանրության, ոչ էլ ավտոարտադրողի կողմից:

ad

Ինտրիգան նրանում է, որ այդ մեքենան ունի “չերևացող վտանգը տեսնելու ունակություն” և համակարգը ակտիվանում է կովերին և երեխաներին հանդիպելիս, իսկ մանուկ Ադոլֆ Հիտլերին տեսնելիս չի ակտիվանում: Վերջում  կա մի տեսարան, որը հենց այդ ոչ միանշանակ ընդունվելու պատճառն է՝ վրաերթ եղած տղա երեխան, սվաստիկայի նման ընկած:  Ինչևէ, կարող եք գնահատել ինքներդ:

Ի  դեպ նախկինումել են նկարվել Fake գովազդներ, որոնք կրկին միանշանակ չեն ընդունվել հանրության կողմից: Օրինակ VolksWagen POLO-ի այս գովազդը:

One response

  1. Pingback: Հիմա էլ Volkdwagen-ը? | Creative advertisement blog

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s