Բլոգիզմ© Ապագայի գովազդ կամ գովազդը ապագայում…

Թե ինչպես օպերային երգը օգնեց IKEA-ի տեսականու առաջխաղացմանը

Շվեդիայում IKEA-ի գովազդի համար իրականացրել են շատ հետաքրքիր միջոցառում: Ստոկհոլմի փողոցնեռրից մեկում, օրը ցերեկով պատուհանից մի կիսամերկ տղամարդ սկսեց երգել դասական արիա` IKEA-ի տեսականում ու կատալոգի մասին:)  Հաշվի առնելով, որ IKEA-ն իր գովազդային արշավներում շատ ակտիվորեն կիրառում է դասական երաժշտության թեման, կարծում ենք, որ սա նույնպես դրական արձագանքի կարժանանա:)

Գովազդային գործակալություն: Futurniture, Stockholm, Sweden
Կրեատիվ տնօրեն: Fredrik Nilsson
Արթ տնօրեն: Hanna Meijer
Քոփիռայթեռ: Björn Wigenius
Օպերատոր: Fredrik Andersson
Պրոդյուսեր: Nasim Kabiri
Օպերային երգիչ:  Sami Yousri
Իրականացվել է: 2013 Օգոստոսին

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s