Բլոգիզմ© Ապագայի գովազդ կամ գովազդը ապագայում…

Սահմռկեցուցիչ ինտերակտիվ գովազդ :(

Ռուսական բարեգործական «Большие люди» կազմակերպությունը, որը զբաղվում է մեծահասակների սոցիալական աջակցությամբ, պատրաստել և ինտերնետում թողարկել է մի նոր ինտերակտիվ գովազդային արշավ: Գաղափարը նրանումէ, որ բարեգործական ֆոնդերի 90%-ից ավելին հիմնականում զբաղվում են երեխաների պաշտպանությամբ և մանկահասակ երեխաներին բարեգործական օգնությունների տրամադրմամբ: Հենց այդ փաստի վրա հիմնվելով  նկարահանվել և թողարկվել է  գովազդային հոլովակ: Հոլովակում առաջարկվում է ընտրել թե ում կյանքը փրկել` երեխայի թե երիտասարդ կնոջ:

Իրականում որպես գովազդ կամ արշավ միգուցե լավն է, սակայն որպես գաղափար կարծում եմ վատն է, քանի որ դիտողին դնում է սթրեսային ընտրության առաջ: Ամեն դեպքում 10 օր թողարկած արշավի համար 41000 դիտումը վատ չի:   Բայց ես սենց բան չէի անի:

Հոլովակը կարելի է դիտել միայն Youtube-ում, ուստի այն նայելու համար սեղմեք այս լինքը:

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s