Բլոգիզմ© Ապագայի գովազդ կամ գովազդը ապագայում…

Ինչպես նիհարել առանց ջանքերի ու…հետն էլ հավես լինի? Contrex

Էս Contrex ֆրանսիական խմելու ջրի ընկերությունը իր թիրախային լսարանի ուսումնասիրությունից պարզեց, որ հիմնական մասը կազմում է 20-35 տարեկան երիտասարդ կանայք: Այդ տարիքի երիտասարդ կանաց հուզում է հիմնականում իրենց ավելորդ քաշի կարգավորումը և…տղամարդիկ, մոդել ու ստրիպտիզյոր տղամարդիկ, բրուտալ ու առնական:))) Դե ինչ արեցին Contrex-ի կրեատիվչիկները?

Նրանք Փարիզի կենտրոնում դրեցին հեծանիվ-մարզասարքեր, որոնց ոտնակների պտտելուց… Ավելի լավ է դիտեք՝

Բայց էսքանով չեն սահմանափակվել: Անցած ամիս՝ Սեպտեմբերի 6-ին նույն ակցիայի երկրորդ մասն իրականացրեցին: Այրվող տան պատուհաններից դուրս եկան …ստրիպտիզյորներ, ու խնդրեցին, որ կանայք վազքուղիների վրա արագություն հավաքեն, որ իրենց ՞հրդեհը՞ հանգցնեն:)

Դեմք են էս ֆռանսիացիները:)))

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s