Բլոգիզմ© Ապագայի գովազդ կամ գովազդը ապագայում…

Արջն ու Որսորդը արդեն մեկ տարեկան են:)

Նախորդ տարի ինտերնետը ցնցեց մի գովազդային արշավ, որի մասին ներկայացվել է բազմաթիվ անգամներ և ես նույնպես առիթ եմ ունեցել անդրադառնալ դրան: 2011-ին նույնիսկ 3 մրցանակ վերցրեց այս արշավը Կաննում, ընդ որում 2010 թվականի լավագույն ինտերակտիվ արշավ նոմինացիայում` Գրան Պրին:   Դա TippEx  գրասենյակային արտադրանքի բրենդի, հատկապես շտրիխի գովազդային ինտերակտիվ արշավն էր, որը իրականացրել էև ֆրանսիական Buzzman վիրուսային կրեատիվ գործակալությունը:

Մեկ տարի անց տղաները ոգեշնչվելով նախորդ փորձից շարունակեցին հոլովակները և որոշեցին նշել արջի մեկամյակը:  Նկարահանվեց հոլովակի շարունակությունը  կրկին ինտերակտիվ տարբերակով:  Սկզբնական հոլովակում արջուկի ծննդյան օրվան պատրաստվելով որսորդ ու արջը նստած են տորթի շուրջ  ու հանկարծ հորիզոնում հայտնվում է աստորոիդ, որը կբերի հանրահայտ 2012 աշխարհի վերջը: Հոլովակը ընդհատվում է նրանով, որ որսորդը ջնջում է 2012 թվականը հոլովակի դիսքրիփշընից ու լրացնելով տարեթվերը ըմբոշխնում եք թե ոնց կնշվեր արջի ծննդյան օրը:  Խորհուրդ եմ տալիս փորձել հատկապես 0001 թվականը:)

Արշավի յութուբային գլխավոր էջին անցնել այստեղից:

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s