Բլոգիզմ© Ապագայի գովազդ կամ գովազդը ապագայում…

Դոմինոյի էֆեկտ!!! FedEx!

Շատ կազմակերպություններ իրենց գովազդի կրեատիվ լուծումներում անդրադարձել են շղթայական ռեակցիա կամ դոմինոյի էֆեկտ հնարքին: Առաջին ամենահաջողված փորձը թերևս Honda ապրանքանիշի գովազդն էր, որը հետագայում դարձավ գովազդի դասագրքերի ամենադասական օրինակներից մեկը:  BBDO Canada գործակալությունը, որը միշտ առանձնացել է կրեատիվ թիմի փայլուն աշխատանքով, այս անգամ ներկայացրել է FedEx ընկերության նոր հոլովակը, որը կոչվում է “Դոմինոյի էֆֆեկտ”: Գնահատեք`

Info©

Advertising Agency: BBDO, Toronto, Canada
Creative Directors: Peter Ignazi, Carlos Moreno
Copywriter: Chris Joakim
Art Director: Mike Donaghey
Director: Jeff Low
Agency Producer: Beatrice Bodogh
Production Company: OPC
Editor: Mark Paiva / POSTERBOY Edit
Visual FX: AXYZ
Music: Apollo Studio
Colour: Alter Ego
Account Service: Martina Ivsak, Jaya Gothi

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s