Բլոգիզմ© Ապագայի գովազդ կամ գովազդը ապագայում…

Your version ending Doritos’s commercial!!!

Doritos չիպսերի կրեատիվ գովազդի մասին գիտենք շուտվանից, բայց որ էս աստիճան շահագռգռող մոտեցում են ցույց տալիս:)))

    Սկսենք նրանից, որ միանգամից շուկա են թողում երկու համի չիպս, ու սեփական արտադրանքը դնում են համեմատության մեջ սեփական այլ արտադրանքի հետ:  Նման մոտեցումը ապահովում է շուկայի ավելի մեծ մասնաբաժնի գրավում, քան մեկ արտադրատեսակով: Երկրորդ հերթին, նկարահանվել է գովազդ, որտեղ երկու տեխնոլոգներ ներկայացնում են իրենց արտադրանքը թագուհուն, ով պետք է որոշի թե որն է լավը…և այստեղ հոլովակը ընդհատվում է, և դիտողին առաջարկվում է տալ գովազդի վերջաբանի իր տարբերակը:  

 Բայց այս ամենը կլիներ  ուղղակի անիմաստ, եթե…կարևոր ֆակտորը` լավագույն տարբերակի հեղինակին տրվում է 25 000 $ մրցանակ և ուշադրություն “ընդհանուր վաճառքից 1%”: Գովազդը դառնում է ինտերակտիվ, վիրուսային և ամենակարևորը ապահովում է “ԻՐԱԿԱՆ ՎԱՃԱՌՔՆԵՐԻ ԱՃ”:  Առաջարկվող տարբերակները կարող եք դնել պրոմո-կայքում, որի գլխավոր էջում դրված է հետ հաշվարկի հաշվիչ:) Պրոմո-կայքում կա նաև FAQ-ի բաժին,  նաև OnLine voting , որտեղ գնահատվում է դրված տարբերակները:

 

One response

  1. հետաքրքիր էր :Ճ

    June 1, 2011 at 3:00 pm

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s