Բլոգիզմ© Ապագայի գովազդ կամ գովազդը ապագայում…

Danger makes legend

 Անցյալ տարի մեկնարկեց Facebook-յան  նոր online խաղ, պատրաստված adidas ընկերության կողմից: Այն կոչվում է “Danger Makes Legend/Փորձություններն են ստեղծում լենգենդներ” :

adidas

 Մասնակիցները մուտք են գործում կայք իրենց Facebook-ի հաշվեհամարով, ընտրում Չեմպիոնների լիգայի մասնակից թմերից մեկի քաղաքը, սկսում են ֆուտբոլ խաղալ ու քաղաքի գույները փոխվում են, կախված նրանից թե որ գույներն են շատ հաղթում:  Սա OnLine Promotion-ի ամենատարածված ձևերից է և լայնորեն կիրառվում է համաշխարհային բրենդերի կողմից հատկապես սոցիալական ցանցերի մասսայականացմանը զուգահեռ: Ինձ դուր եկավ:)

Գովազդային ակցիան իրականացվում է  180 Amsterdam  գործակալությանը:

3 responses

  1. Այ Ադիդասը այդքան էլ վեջերս ակտիվությամբ աչքի չի ընկնում գովազդային հետաքրքիր հոլովակներով ի տարբերություն Նայքի:
    կայֆոտ բան ա մտծված

    January 14, 2011 at 8:37 pm

  2. Pingback: Մարզական բրենդինգ: New Zeland HAKA Dance | Creative advertisement blog

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s