Բլոգիզմ© Ապագայի գովազդ կամ գովազդը ապագայում…

Again «Heiniken»! «Open Your World»!

Իմ ամենասիրած բրենդի` Heiniken-ի գալիք տարվա գովազդայինյ արշավը էականորեն տարբերվում է նախորդներից:  Եթե հին կոմպանիաների ժամանակ տղամարդիկ հրճվում էին սառնարան-սենյակի համար  կամ քայլող սառնարանի համար , կազմակերպում էին “Փնտրվում է տաղանդ” շոու , կամ Հեյնիկենի առաքման խորամանկ միջոցների են դիմում, ապա նոր կոմպանիան հիմնվում է “Open Your World” կամ “Բացահայտիր քո աշխարհը” կարգախոսի վրա: Նոր արշավը հիմնված է 1.5 րոպեանոց սփոթի վրա, որը ուղեկցվում է երեք կես րոպեանոցների ցուցադրմամբ, որտեղ կան պերսոնաժներ հիմնական սփոթից: Հիմնականը կոչվում է “Entranse” / “Մուտք”.

Սփոթի կինոնովելի  հերոսը  մուտք է գործում մի աշխարհ, որտեղ Իր մտածած պերսոնաժներն են ու որտեղ յուրաքանչյուրին անհատական մոտեցում ցուցաբերելով ողջունում է յուրովի, այդ ընթացքում հրաժարվելով բարձրաշխարհիկ ըմպելիքներից ու համապատասխանաբար ընտրելով Հեյնիկենը, սակայն ողջույններով զբաղված լինելու պատճառով չի հասցնում ըմբոշխնել այն: Այսպես խուճուճ ու հետաքրքիր նոր արշավ Հեյնիկենի կողմից: Հեղինակը դեռևս չի բացահայտված, սակայն կարծում եմ այն կլինի  TBWA/Neboko– գործակալությունը, որը իրականացրել է Հեյնիկենի վերջին երկու տարվա համարյա բոլոր կոմպանիաները, բացի Միլանում կազմակերպված սուտ կինոցուցադրություններից ու համերգներից , որն իրականացրել էր JWT Milan:

Սրանք էլ ուղեկցող սփոթերն են հիմնական հոլովակին`

“Մեծերը” հրաշքների աշխարհում.

“Կունգ Ֆուի” վերարդարձը.

“Հեյնիկենի” դուետը.

One response

  1. Pingback: UEFA-ի եզրափակիչի Heineken-յան հոլովակը | Creative advertisement blog

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s