Բլոգիզմ© Ապագայի գովազդ կամ գովազդը ապագայում…

Գովազդի Պարոդիա Գովազդ:)

Սիրում եմ, երբ գովազդի պարոդիայի ժանրում գովազդ են նկարում:)

Այս ժանրում անկրկնելի ավանդ ունի Specsavers ակնոցների բրենդը ու հատկապես նշանավորվել է Դանիել Կլեինմանի հետ համագործակցությունը: Ի դեպ Specsavers բրենդը օպտիկական ակնոցների խոշոր խանութների ցանց է ու ունի ավելի քան 1390 խանութ աշխարհի ավելի քան 50 երկրում: Ի դեպ հենց Մեծ Բրիտանիայում բրենդի վաճառքը գրավում է շուկայի 40%-ից ավելին:

Իսկ սա գովազդային այն սփոթերն են, որոնք ռիմեյք են արել`

Պարոդիան`

Կամ նույն ժանրում

ու իրա պարոդիան էլի Դանիել Կլեինմանի հեղինակությամբ:)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s