Բլոգիզմ© Ապագայի գովազդ կամ գովազդը ապագայում…

ReReBranding!!!

Օրերս աշխարհահռչակ GAP հագուստի ֆիրմայի ղեկավարությունը մեծ շնորհանդեսում ներկայացրեցին բրենդի լոգոյի վերափոխված տարբերակը:

Ըստ ֆիրմայի ղեկավարության խոսքերի, ռեբրենդինգը պայմանավորված է ֆիրմայի քսանամյա պատմության մեջ նոր շունչ ու ոգի մցնելու, ժամանակակից ստանդարտների ու թրենդերի պահանջմունքների ապահովման հիմնախնդիրներով: Ֆիրմային նշանի դիզայնը մշակվել է  Laird and Partners դիզայներական ստուդիայում: Լոգոյի մեջ փոփոխություն է կրել` շրիֆտը, ավելի նորաոճ է դարձել, նաև ֆոնային կապույտ քառակուսին փոքրացվել է և բարձրացել է վերևի աջ անկյունը, պիկսելային գրադինետ է ավելացել:

 Սակայն գլխավորը` GAP-ի հաճախորդների շրջանում ռեբրենդինգ այնպիսի բացասական արձագանք ստացավ, որ բրենդի ներկայացուցիչները խառնվեցին իրար:  Ինձ հայտնի ամենաարագ արձագանքը եղավ հենց այդ ժամանակ` GAP-ի ղեկավարները ավելի բարձր գնահատեցին իրենց լոյալ հաճախորդներին պահպանելու արժեքը, քան բրենդի նորացման անհրաժեշտ փոփոխությունները: Ու վերջնական արդյունքում, հենց ուղղակի երեկ GAP-ի թոփ մենեջմենթից մամլո հաղորդագրություն դուրս եկավ բոլոր ԶԼՄ-ներին, այն մասին, որ GAP-ի լոգոն ՎԵՐԱԴԱՐՁՎՈՒՄ Է:

Այ էսպիսի “Բրենդային Հեղափոխություն”:

3 responses

  1. Արտ GAP-ը շատ անհաջող քյլ արեց բայց լավ տակից դուրս եկավ, որ ասեց եկեք դուր ձեր առաջարկներն ուղարկեք..բայց դու միասա սաղ կպած ասում են հինը հինը , ու ոչ մի նոր բան:

    October 16, 2010 at 11:16 pm

  2. Pingback: ReBranding or NoReBranding? Starbucks!!! « Creative advertisement blog

  3. Pingback: Կապույտի վերադարձը: GAP | Creative advertisement blog

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s