Բլոգիզմ© Ապագայի գովազդ կամ գովազդը ապագայում…

MTC-Restyling

Երեկ` Սեպտեմբերի 30-ին ռուսաստանյան ԶԼՄ-ները հեղեղվեցին հետաքրքիր նորությամբ` MTC բջջային կապի օպերատորի լոգոն ենթարկվել է ռեսթայլինգի: Նախ գնահատենք ապա խոսենք:

Եթե ուշադիր  նայենք առաջ և հետո, ակնհայտ է “տեխնո” ոճի գերակայությունը: Նախկինում  կարմիր ֆոնի վրա ձուն և անվանումը բաժանված էին, իսկ նոր տարբերակում նույն ֆոնի վրա են: Ոճային փոփոխություն է տեղի ունեցել  ֆոնտի ու պատկերի վիզուալ խորության մեջ` նոր  լոգոտիպը ավելի եռաչափ է, ու ինչ որ կերպ չգիտես ինչի ինձ հիշեցնում է ֆեյսբուքի “տարածել” սեղմակը: Այսօր արդեն Մոսկովյան գովազդային կրիչների վրա MTC -ի պաստառները փոխված էին:

Եթե ուշադիր եղափ, փոխվել է նաև կարգախոսը` «На шаг впереди»/«Մի քայլ առաջ»: Սա իմ կարծիքով ավելի լայն կերպով ընդգծում է ժամանակակից ու դեպի ապագան միտված “Բրենդ”-ի դիրքավորումը, որը հիմա ունի MTC-ը:

Ռեսթայլինգը իրականացրել է BBDO Branding  գործակալությունը: Սպասում ենք Բրենդի  պաշտոնական պրեզենտացիային: Մանրամասների մասին կարող եք կարդալ այստեղ ու այստեղ:

Աչքիս մի ամսից Երևանի տպարանները պիկ են բռնելու…:))))

2 responses

  1. Շնորհակալություն🙂

    October 1, 2010 at 8:25 pm

  2. Թույնա Դզեց: Են որ ասում են Գլազ Ալմազ էտ մոմենտն ա:
    Ավելի Կայֆնա դառել լոգոն:
    Կարգախոսն էլ տեղին ա շատ:

    October 2, 2010 at 10:06 pm

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s