Բլոգիզմ© Ապագայի գովազդ կամ գովազդը ապագայում…

Google instatnt wit the Bob Dylan

Google instant ծառայությունը բավականին չափով հասցրել են լուսաբանել ու ցույց տալ օնլայն միջոցները, սկայն հոլովակային, առավել ևս վիրուսային ու այսպիսի կրեատիվ` դեռևս չկար:

Վերջերս համացանցում հայտնված հոլովակը բավականին հետաքրքրություն առաջացրեց գովազդ ստեղծողների շրջանում, նույնիսկ գաղափարը որավեց որպես վերջին ամիսների որ ֆորմալ “լավագույն կրեատիվ”: Նշեմ միայն որ հոլովակի հիմնքում ընկած է 1965 թվականին Բոբ Դիլանի կատարծ «Subterranean Homesick Blues» երգը, որի 45 վայրկյանանոց դինամիկ սփոթում ցույց է տրվում “կենդանի որոնման” հնարավորությունները: Գնահատենք?:)))

Այս հոլովակի ստեղծագործական կազմն է ` Johannes Leonardo և  Google Creative Lab գործակալություն:  Այս սփոթից առաջ թողարկվել էր ավելի դանդաղ ռիթմով հոլովակ, որը նույնպես նույն կերպ ցույց է տալիս “կենդանի որոնման” առավելությունները: Սա էլ մյուս` հին տարբերակը:

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s