Բլոգիզմ© Ապագայի գովազդ կամ գովազդը ապագայում…

New Viral Ad from LG!!!

Չորս օր է ցանցում հայտնվել է  LG  ընկերության վիրուսային հոլովակը, որտեղ ցույց է տալիս թե ինչպես են երկու երիտասարդ Լոնդոնի հանրահայտ “Լոնդոնի Աչք” կարուսելը` “Չյորտվիյ կալիսո”-ն,  ձեռքով պտտում:   Հոլովակը ենթադրում է նոր շարք` «Play The Impossible»/«Խաղա Անհնարինը»:  Հոլովակը առայժմ վիրուսային հաջողություն չունի:) Սպասենք:)

4 responses

  1. Shushan

    Արտակ ջան,մի հարց տամ էլի: Հույսով եմ`հիմարի տպավորություն չեմ թողնի🙂 Չես ասի`”վիրուսային հոլովակ”-ը որն ա? Անընդհատ կարդում եմ, բայց իմաստը չեմ հասկանում:

    September 24, 2010 at 4:23 pm

    • Ընդհանում մի քիչ բարդա, բայց փորձեմ մատչելի բացատրել:) Վիրուսային գովազդը այդ թվում նաև վիրուսային հոլովակը, էդ գովազդի էն տարատեսակնա, երբ ամեն գովազդ նայող, ինքը կամավոր դառնումա գովազդը տարածող: Օրինակ սենց հոլովակը եթեր երբեք չի գնում: Իրան դնում են youtube ու drop link-երով սկսում տարածել: Էնքան հետաքրքիր սյուժե պետքա լինի ըստ գաղափարի, որ եթե օրինակ ես նայեմ, սրա մասին խոսամ, ընկերներիս տամ լինկերը որ նայեմ: Սենց հոլովակները ասենք մի շաբաթում մինչև միլիոնանոց view են հավաքումyoutube-ում: Այ հենց էդ վիրուսա: Հենց էս հոլովակի վրա երկու հատ քլիք արա, թող գնա յութուբ ու նայի դիտումների թիվը: Հետո փորձի համար նայի մի շաբաթ անց: Կհասկանաս ինչի մասին եմ ասում:)))

      September 25, 2010 at 5:22 pm

  2. Shushan

    աաաաաաա, պարզ ա: Քիչ, թե շատ հասկացա: Մերսի շատ🙂

    September 26, 2010 at 5:30 pm

    • Միշտ համեցի:)

      September 27, 2010 at 2:35 pm

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s