Բլոգիզմ© Ապագայի գովազդ կամ գովազդը ապագայում…

New viral compaign!!! A hunter shoots a bear!

Նախկինում ներկայացրել եմ Գովազդային արշավի օրինակ youtube վիդեոպորտալում, որի ամեն հոլովակ ինտերակտիվ կապով կապված է նախորդից, այսինքն ընթացքը որոշում է դիտողը:  Այս անգամ ուզում եմ ներկայացնել շատ հետաքրքիր մի աշխատանք, որի հեղինակն է ֆրանսաիական Buzzman գործակալությունը: Tipp-Ex բրենդի համար թողարկված հոլովակների շարքը առանձնանում է ոչ միայն նրանով, որ դիտողը ինքն է որոշում հետագա ընթացքը, այլ նրանով, որ youtube ինտերֆեյսում ինտեգրված պատուհանի միջոցով որսորդին ասում է թե ինչպես դաստիարակի արջին:) Հեղինակները խոստացել են 50-ից ավել հոլովակ: Նախնական հոլովակը անվանվում է “Որսորդը կրակում է արջի վրա” և հոլովակի վերջում տալիս է ընտրության հնարավորություն կրակի թե ոչ: Համապատասխան ընտրությունից հետո հաջորդ հոլովակում առաջարկվում է կրակել/shoot բառը փոխարինել այլ գործողությամբ, որն էլ կանի որսորդը արջի հետ:) Առայժմ հասանելի է դեռևս   Tipp-Ex, sings, dances with, plays with, sleeps, eats, cooks, talks with, loves, kisses, hugs, rides, bears, photos, drinks, beers, medicines, baths, movies, eats, fights, mounts, works, shoots, cleans, becomes, pulls, drugs, listens, watches tv, pisses, moonwalk, charm, jumps, play football, feeds, calls, provokes, teases, fucks, sucks, pisses, farts տարբերակները, սակայն Գովազդային արշավը դեռևս շարունակվում է:)

3 responses

  1. Pingback: The First Youtube Boutique-YOUTIQUI!!!FCUK!!! « Creative advertisement blog

  2. Pingback: Կյոռլինգ BIC-ի ձևով:) « Creative advertisement blog

  3. Pingback: Արջն ու Որսորդը արդեն մեկ տարեկան են:) « Creative advertisement blog

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s