Բլոգիզմ© Ապագայի գովազդ կամ գովազդը ապագայում…

Ինտերնետ առաջխաղացում կամ “Դժոխային Պիցցա”

Աշխարհում իրենց ապրանքը առանձնացնելու և առաջխաղացում ապահովելու մեթոդները, քանի գնում, այնքան զանազան են դառնեւմ: Կարծես թե սովորական օնլայն առաջխաղացումը, կայքը կամ youtube հոլովակը դարձել են ցանկացած բրենդի անբաժանելի մաս: Սակայն Նոր Զելանդական կրեատիվշիկները այս անգամ առավել քան զարմացնում են: Ապրանքը` սովորական պիցցա, սակայն անվանումից սկսած սկսվում են “աննորմալությունները” : Բրենդը անվանել……“Դժոխային Պիցցա”/” HELL PIZZA”, միտքը կառաջանար մենակ էսցենտրիկ մտածողների գլխում:  Բայց արի ու տես, որ աշխատում է:
Նախ, սկզբի համար ձեռք է բերվել 70-ականների քադիլաք-կատաֆալկ, որը ձևավորվել է Բրենդային ատրիբուտիկայով` չմոռանալով մահվան մասին, նաև սլոգանը` Ամենաարագ Մահը: Ի դեպ, ամենաարագի մասով չեն ստում- մեքենայի շարժիչը հզորացված է: Պատկերացնում եք, կատաֆալկ, քաղաքում սլանալով 70 կմ/ժ արագությամբ` “Դժոխային Պիցցա” առաքելիս:)))

Հետո, պետք էր ինչ որ մեկը   բռներ ու տուգաներԱրագ Դժողք” առաքելու համար: Կրկին 70-ականների ռեկվիզիտ մեքենա, այս անգամ ոստիկանական: Նաև սկուտեր և  այլ առաքման միջոցներ` ձևավորված ” Դժոխային Պիցցայի” առաքման համար:)

Այսքան անելուց հետո, պիցցայի տուփը ուղղակի չեր կարող օրիհինալ չլիներ: Նախ վրայի նկարազարդումները, ապա մնացորդ կտորի համար տուփի տրանսֆորմացիան` փոքր դագաղիկի:

Պետք է տարբերվեր նաև կտրատելու ձևը: Սովորական պիցցայի կտրատման ձևը շատ պարզունակ է, իսկ “Դժոխային Պիցցան” պետք է ունենա մահվանը անմիջական առնչվող ձև: Լուծումը`

Արտաքին գովազդները` ոչ ստանդարտ պատկերներից, ոչ ստանդարտ տուփերից և ոչ սեփական պրեզիդենտի քարոզարշավի պաստառներ հիշեցնող վահանակներ:)

Կայքի մասին էլ չեմ խոսում: Մտեք, դիտեք, գնահատեք: Ու այս ամենի մեխը, դա youtube-ում թողարկված միստիկական քվեսթն է: Ամեն հոլովակի վերջում կա երկու լուծում, որոնցից յուրաքանչյուրն ընտրելիս հասնում եք որոշակի արդյունքի: Գնահատեք`

2 responses

  1. Արտ, բայց շատ երկար ու անիմաստ հոլիվուդյան էր ռոլիկը:Ճ Կրատիվը կրեատիվ ա, բայց ես սարսափ ֆիլմեր չեմ սիրում:Ճ

    August 15, 2010 at 2:11 pm

  2. Pingback: New viral compaign!!! A hunter shoots a bear! « Creative advertisement blog

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s