Բլոգիզմ© Ապագայի գովազդ կամ գովազդը ապագայում…

АО “МММ” и Леня Голубков:)

Ինչպես խոստացել էի, այսօր կներկայացնեմ 90-ականների ամենաաղմկահարույց գովազդային արշավը`  “MMM” բաժնետիրական ընկերության գովազդային արշավը:

Ֆենոմենը կայանում է նրանում, որ գովազդը ստեղծելուց ոչ հստակ բրիֆ է եղել, ոչ հստակ մարքեթինգային պլան, ոչ էլ ինչ որ հայտնի գովազդային գործակալություն է նկարահանել , իսկ ռեժիսյորը և սցենարիստը` Բախիտ Կալիբաեվը և Վլադիմիր Պերմյակովը, հենց ողջ ստեղծագործական խումբն են եղել և դերասան, , և մոնտաժիստ… Ու զարմանալի էր, թե ինչպես էին սփոթերը մի շնչում նայվում:)

Ընթացքում հետաքրքիր թեմարեր էին ներկայացնում` օրինակ ֆուտբոլի աշխարհի առաջնության հետ կապված մի քանի սփոթ հենց թողարկեցին Ամերիկայում:)

Հետո այդ ժամանակաշրջանում հայտնի էր “Հարուստներն էլ են լաց լինում” հեռուստասերիալը ու Պրոստո Մարիան:))) Այս թեման էլ անմասն չմնաց  Լյոնյա Գոլուբկովայի սագաներից:)))

Ու երբ վերջին ժամանակներում, արդեն սկսեցին շշուկներ տարածվել, թե ՄՄՄ-ը սկումա, սկսվեց արդեն հին հոլովակների հիշեցման թեման:

Հետաքրքիր էր…:)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s