Բլոգիզմ© Ապագայի գովազդ կամ գովազդը ապագայում…

Նայիր ոտքերիդ տակ

Ժամանակակից գովազդային կրիչների  բազմազանության մեջ իր ուրույն տեղն ունի պատկերային գովազդը հատակին: Հիմնական ուղղությունը սոցիալականն է, սակայն կոմերցիոնն էլ բավականաչափ թափով առաջ է սլանում: Հարկ է նշել, որ տվյալ ուսումնասիրությունը կատարել եմ, երբ մի քանի օր առաջ “Armenian PRreality network” բլոգում կարդացի NIKE-ի կողմից նոր PR տեխնոլոգիաների կիրառման օրինակի մասին: Հետաքրքիր էր, քանի որ շատ շուտվանից այս տիպի կոմունիկացիան հաջող կիրառվում էր ու հաճախ էի հանդիպել օրինակների: Սակայն հանդիպած ինֆորմացիան  հավաքել մի տեղ, թերևս առաջին դեպքն էր:  Օրինակ սոցիալական գովազդ`

Պատվիրատու` Նոր Զելանդիա, Օքլենդ քաղաքի իշխանություններ(Auckland City Council),

Կատարող` Ogilvy New Zealand գործակալություն

Հաղորդագրություն` Մի անցեք փողոցը դրա համար չնախատեսված վայրում:

Ինտերնետը փորփրեցի ու գտա մի շարք այլ հետաքրքիր տարբերակներ…Օրինակ`

Կամ օրինակ հսկայանան գովազդային թերթեր…

Կրկին սոցիալական…

Դե իհարկե կեմերցիոն գովազդները գերակշռում են, քանի որ դրանք են  “ՓՈՂ ԲԵՐՈՒՄ”…:)

Ինչքան հասկացա գովազդվում է տուրեր դեպի Հարավային Աֆրիկա…

Տվյալ դեպքում Սոնիի, Դյուրասելլի և Ջիփ-ի գովազդային ուղերձները առավել պարզ հնարավոր էր փոխանցել միայն face-to-face խոսալիս:))) Իսկ կոմերցիոն գովազդի դեպքում հատակի նկարները նույնիսկ ավելի քան կրեատիվ են…

Մեկ էլ էս երկուսը`

Լուռ եմ, բան չեմ ասում:)))))))))))))))))))))))

Ու կրկին սոցիալական շարք…


Ու շարունակելով թեման ուզում եմ ներկայացնել նաև այս տիպի գովազդի մեկ այլ տարբերակը` Ինտերակտիվ հատակի նկարները, երբ հատակի նկարը ստիպում է դիտողին ինտերակտիվ կապի մեջ մտնել գովազդի հետ, ու դրա արդյունքում է հասնում գովազդի հաղորդագրությունը իրացնողին: Օրինակ…

Այս գովազդային Ambient-ներից յուրաքանչյուրը բավականին մտածված ու հետաքրքիր գաղափարներ են: Կան նաև անիմաստ, ուղղակի հետաքրքիր հատակի Գրաֆիտիներ, որտեղ կիրառվում է հատակի որևէ առանձնահատկություն…




5 responses

  1. Վերջնա!!!!

    August 8, 2010 at 1:29 pm

  2. Լավն են օրինակները Արտ ջան: Ու իրոք որ էս տեսակ գովազը ուշադրության չի կարող չարժանանալ, արդյունավետությունը ահագին բարձր կլինի…

    August 8, 2010 at 4:33 pm

  3. Հենց կայֆն էլ էնա, որ արդյունավետ գովազդա ու ամբողջ աշխարհում լայն կիրառություն ունի: Հայաստանում ուղղակի օրենսդրական դաշտում անորոշություններ կան:))))

    August 9, 2010 at 3:36 am

  4. Nelli Davtyan

    Շատ հետաքրքիր ու իրոք կրեատիվ մոտեցում է🙂 Բայց ինձ հետաքրքեց, արդյոք արվել է նման բան Հայաստանում՞:

    August 9, 2010 at 7:07 am

    • Հենց հիմա, Orange-ի բոլոր խանութների ներսում, հատակին կան գունավոր հետաքրքիր գովազդային պատկերներ:))))

      August 9, 2010 at 8:50 am

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s