Բլոգիզմ© Ապագայի գովազդ կամ գովազդը ապագայում…

В МУЖИКАХ ПРАВДЫ НЕТ!

Գովազդը ինքնին պետք է լինի հետաքրքիր, որպեսզի աշխատի:   Դրա համար էլ նոր գովազդային ակցիայի հեղինակները փորձել են  օգտագործել “հոգեբանական” կողմը:

Գովազդը`” Կանացի տաքսի “

Հեղինակներ, Արթ տնօրեն` Միխայիլ Սավիդենկո,  Հեղինակներ(copyrighter)`Դենիս Խարլամով, Եկատերինա Խարիտոնովա:

Խնդիր` Ստեղծել “Կանացի Տաքսիի” կոնցեպտուալ պատկերացում:

Թիրախային խումբ` 25-40 տարեկան կանայք:

Անհրաժեշտությունը առաջացել է` քանի որ կանայք տաքսիով երթևեկելիս շատ խնդիրների առաջ են կանգնում, օրինակ` ծխախոտի ծուխ, անտեղի անեկդոտներ, բարձրաձայն հայհոյանք և այլն…Ու այս դեպքում կանանց մնում է միայն տղամարդ վարորդներին ուղարկել  “куда подальше”: Ու այս խնդրում կանացի տաքսին այն այլընտրանքն է, որի դեպքում կինը իրեն զգում է հարմարավետ : Ու գովազդային հոլովակներում ցույց է տրվում “Մեղանչող” վարորդների  գործողությունները, իրենց “ԿԼԻՅԵՆՏԿԱՆԵՐԻՆ” վերադարձնելու ուղղությամբ:

Գնահատեք ինքներդ:)))

Հուսանք մեր մոտ էլ կմտածեն այս գաղափարի շուրջ:))))

One response

  1. Lusine Barseghyan

    Վայ էս ինչ լավ էր մտածված, ընտիր գաղափար էր, այ սա գովազդ եմ ասել😀 Հատկապես – Бах слушаю, вах. Мамой клянусь😀 Շատ հավես էր, մենակ էս գովազդի համար կօգտվեի “Женское такси”-ից…

    June 14, 2010 at 1:20 pm

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s