Բլոգիզմ© Ապագայի գովազդ կամ գովազդը ապագայում…

Super Sexy CRP!!!Updated!!!

Վերջին ժամանակներս ինտերնետ գովազդը սկսել է ավելի ակտուալ դառնալ:  Հիմնականում  դրա պատճառը այն է, որ աշխարհում ավելի շատ մարդիկ են սկսել նստել համակարգչի մոտ, քան հեռուստացույցի մոտ: Նույնիսկ կարծիք կա, որ միջին սոցիալական եվրոպացին համակարգչի մոտ օրական ավելի սհատ է անցկացնում, քան քնում է:ՃՃՃ Ինչևիցէ…

Կանադական  Fortnight Lingerie կանացի ներքնազգեստի ֆիրման իր սոցիալական փրոմոշնը սկսել է շատ հետաքրքիր վիրուսային հոլովակով, որը դրվել է հենց բրենդի առաջխաղացման կայքում` supersexycrp.com :


Հոլովակում ցույց է տալիս թե ինչպես մի սեքսուալ գեղեցկուհին “առաջին օգնություն” է ցույց տալիս մեկ ուրիշին : Կայքի հեղինակները խոստանում են Հունիսի 1-ից նոր առավել սեքսուալ հոլովակ տեղադրել կայքում:  Սպասենք, իսկ մինչ այդ….ուղղակի պահենք շունչներս ու …հիանանք:)))

    Ինչպես խոստացել էին կայքի հեղինակներւ Հունիսի 1-ից հայտնվեց նաև երկրորդ հոլովակը, որը իմ կարծիքով ավելի բացահայտ էրոտիկ բնույթ ունի: Դե ինչ առայժմ դիտենք այս ու սպասենք նոր անակնկալների…:)


2 responses

  1. Pingback: Advertisment vs. Sex « Creative advertisement blog

  2. Pingback: Sex in Ads « Creative advertisement blog

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s