Բլոգիզմ© Ապագայի գովազդ կամ գովազդը ապագայում…

Ժպտա!!!

Այս փոսթը ուղղակի ուզում եմ նվիրեմ Իմ ԼԱԱԱԱԱԱԱԱՎ Ընկերներից մեկին` Լուսինե Նալբանդյանին: Ասեմ ինչի…

Հենց իր`   http://blog.nalbandyan.biz/ բլոգում երեկ չե առաջին օրը Լուչիկը դրեց մի փոսթ, որ դաժե չուզեցա քոմենթ թողեմ: Շատ շատերը արտահայտվեցին, շատ շատերը լավ խոսքեր ասեցին, բայց ես ուզեցա ուղղակի լռեմ… Բայց նաև ուզում էի արտահայտվել…

Մենակ մի բան ասեմ Լուս ջան, ԺՊՏԱ!!! Որովհետև բացի էն որ դու էնքան լավն ես որ քեզ սկսել են քննադատել, նաև էնքան արդար ու մաքուր մարդ էս, որ ադմինի  թուլեր ունենալով հանդերձ չարագույժ քոմենթե դրել էս, դեռ ավելին` մի աստիճան բարձրացնելով քոմենթը դարձրել ես փոսթ: Այդ քայլին դիմելու համար մարդուն նաև մեծ ներուժա պետք:)))))

Քո կողքին եմ!!!

p.s. Նկարը որ դրել եմ, գուգլի նկարների մեջ ռուսերեն փնտրած Լուչիկ բառի առաջին բերած որոնման արդյունքն է:)))

One response

  1. Արտակ, քեզ շատ եմ սիրում!

    February 25, 2010 at 5:51 am

Leave a Reply

