Բլոգիզմ© Ապագայի գովազդ կամ գովազդը ապագայում…

Плагируют все..:))))

Կրկնօրինակումը կամ Պլագիատը գովազդային աշխարհում ահավոր չափերիա հասել:   Հարցա առաջանում` գաղափարական կրիզիսա?

Կամ էս մի տարբերակը.

Հիմա երկու հատ Բջջային օպերատորների թեմա.

Ու…

Մեկ էլ ինձ շատ դուր եկած գովազդ…Էմոցիան ու էքսպրեսիան տեղը տեղին էն:)))

Մի զույգ էլ անիմացիոն շարքից.

Չգիտեմ ինչի ահավոր դզզզզզզզեց էս հոլովակը ու իր պլագիատը:  Բնօրինակը 2007 թվին Եվրոպական “Jung von Matt”  կրեատիվ ստուդիայի նկարած հոլովակն է Դորտմունդյան Ֆիլհարմոնիայի նոր նախագծի մասին,  որը կոչվում է ” Սիմֆոնիա Կարմիր տոնի մեջ”   և  ցույց է  տված արյան ու երաժշտության հարմոնիան:  Այս հոլովակը մի շարք մրցանակներ է շահել հայտնի մրցանակաբաշխությունների ժամանակ,   ինչպիսիք են Eurobest,  LIA,  Andy,  ADC Awards,  Clio ու  Կաննի “Ոսկե Առյուծ” ամենամյա գովազդի մրցանակաբաշխությունը:  Կրկնօրինակը մի տարի ուշ նկարած Յուգուս հանքային խմելու ջրի հոլովակն է:

Այնպես որ   “Կրեատիվը վերջացելա,   վաղը առավոտից թազա կստանանք…”:))))

Պլագիատը ըստ www.adme.ru-ի:🙂

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s