Բլոգիզմ© Ապագայի գովազդ կամ գովազդը ապագայում…

Wrangler’s Blue Bell collection

Վերջապես կրեատիվ մտքի դրսևորում հանդիպեցի հագուստի գովազդում…

artaks blog

Սկսեմ սկզբից…

Wrangler ապրանքանիշը իր նոր Գարուն-Ամառ 2010 հավաքածուն ներկայացնելու համար օնլայն կրեատիվ բուտիկներ ստեղծող` արտասահմանում հայտնի Ջմմի Հերդբերգին է դիմել,  ով էլ հավաքելով կրեատիվ թիմ ստեղծել է  “Կոկոկակա  ինտերակտիվ բուտիկ”-ը ,  որպեսզի ներկայացվի Blue Bell կոնցեպցիան:   Սովորական օնլայն բուտիկ է,   որտեղ հագուստը ներկայացված է դիզայներ-մոդել  Թոնի Վարդի   հագին,   սակայն մոդելն ինտերակտիվ է… այսինքն  եթե  Ձեզ հետաքրքիր է կարող եք մկնիկով կուրսորը տանել հագուստի այն մասը,  որը հետաքրքրում  է  ու  հագուստը ուղղակի հանեք մոդելի հագից իրական պատկերով….

Կարող եք փորձել     http://eu.wrangler.com/bluebell/#/collection      հասցեում,     սակայն եթե ինտերնետի արագությունը բավարար չի կայֆը չեք զգա:

   Լրիվ կայֆը հասկանալու համար կարող եք youtube ռեսուրսներում փնտրեք պրոմո-հոլովակը կամ ուղղակի թուլացեք ու հաճույք ստացեք…:))

Նյութը  ըստ  adme.ru  կայքի:

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s