Բլոգիզմ© Ապագայի գովազդ կամ գովազդը ապագայում…

Social creativ advertistment

Հեքիաթի սյուժեն սոցիալական գովազդի հիմքում!!!

Դիտեք այդքան աղմուկ հանած  հոլովակը…


Հիմնական ֆիշկան նրանում է , որ գովազդում չի ասվում թե ինչի համար է, ով է պատվիրատուն, ում է հասցեագռված հաղորդագրությունը ու ինչի դեմ:Պարզաբանեմ` պատվիրատուն Ռուսական ուղղափառ եկեղեցուն կից հակաալկոհոլային հասարակական կազմակերպություն է: Դեռևս միայն համացանցով է եթեր դուրս գալիս, սակայն առաջիկայում ռուսական հեռուստաընկերություններում ցուցադրվելու է…

Հ.Գ. Կարծում եմ Գրիմ եղբայրների հեքիաթի մոտիվները կարելի էր ավելի լավ օգտագօրծել:

Աղբյուրը http://www.adme.ru

One response

  1. Test

    February 2, 2010 at 9:59 pm

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s