Բլոգիզմ© Ապագայի գովազդ կամ գովազդը ապագայում…

Թե ինչ եղավ հետո, երբ Սոսը ասեց…Սլիշ բռատան, ու մինյա դոզա բալշայա….

Հեռավոր 2006 թվականի աշնանային մի պայծառ առավոտ էր….

Էդ ժամանակներում ՀԶՈՐ մարզիչ էի, թիմ էի մարզում…բան…Էհ, ընկա մելանխոլի գիրկը….Վերջը, ինչ էի ասում, թիմ էինք մարզում Ես, Կարենը, Տիկոն, Վահրամը, Սերոժը(իդեպ մեջներիցս միակն էր, ով պրոֆեսիոնալ մարզիչի որակավորում ուներ-ֆիսկուլտ էր ավարտել) ու մեկ մեկ էլ Սոսը պարապացնում էինք 13-17 տարեկան 25-30 տղաների: Ասեմ, որ Ռեգբի էինք պարապցնում:ՃՃՃՃ Ու էս մեր երեխեքի թիմը գազանանոց էր, մի 10 րոպե աչք էիր թարթում, մի կիլդիմ լինում էր:

Ու էս գազանանոցը որոշեցինք տանենք Վրաստան մրցումների…. Թե ոնց տարանք, թե ինչ չարչարանքներ քաշեցի ես պոյեզի մեջ, թե ինչ եղավ ընդեղ վրաստանում, թե ոնց առանք Վահրամիկի մաշնի բենզաբակը….էդ լրիվ ուրիշ պատմությունա:  Հիմա ուզում եմ պատմեմ թե ոնց գնացինք Կախեթի ռայոնի գեղերից մեկում, որը համարվումա Ռեգբիի հայրենիքը Վրաստանում, ու էդ գյուղում տեղի թմի հետ պետքա ուսունամարզական խաղ լիներ:  Չասեմ էլի թե ինչ եղավ խաղը, բայց որպես կանոն Ռեգբիի խաղից հետո թիմերը միասին բանկետ կամ խմոցի են անում որ խաղի ժամանակ կուտակված թշնամական ու բացասական վերաբերմունքը փոխվի:  Ինչևէ, խաղից հետո  էդ Պատարդեուլի գյուղի գյուղապետի մեեեեեեեեծ գառաժում սեղան էին քցել ու երկու թիմերի երեխեքին տարել էինք “Մերձեցման երեկոյի”: Սեղանին  խաշաճ հավ էր, պուրի, պանիր ու կանաչի ու մեկ էլ….չաչա` վրացական օղի: Վերջը էս երեխեքը կերան ու թեթև խմեցին; Ուշադիր նայում եի որ չափը չանցնեն, որտեվ մեծ պատասխանատվություն էր…առաջին անգամ թիմ էինք տարել Վրաստան: Ինչ էի ասում, նայում էի երեխեքին որ չխմեն, իսկ “Մարզչական” բլոկը անտեսել էի, կարծելով որ մեծ մարդիկ են…ու … Մի պահ տեսա որ տղերքը ուժե չկան, մոտեցա տեսա ինչ…կենացա ասում Սոսը….Ասեմ որ չաչաից հետո վրացիք բերին կախեթի գինի պլաստիկի շշերով, որոնք պետքա հետներս տանեինք, նվեր էր էլի, ու էս Սոսը ասումա բերեք փորձեմ, վրացիք ասում են ..բռատան, նե մեշայ չաչա ս վինօվ:ՃՃՃՃ Ա Սոս  գավարիտ…Սլուշ բռատան, ու մենյա դոզա բալշայա, յա վառավսկոյ պարեն:ՃՃՃՃ Վերջը էս վրացիք զարմանքից քար էին կտրել, ու …ես հասկացա որ ժամանակնա թռնելու….Ու մոբիլ ձևով կազմակերպեցի մեր ցվուրը Կախեթի ռայոնի Պատառդեուլի գյուղի գյուղապետի գառաժից:ՃՃՃՃՃ

Ֆորդ տրանզիտը` նախատեսված 18 մարդու համար ,   լցվեցինք 30 հոգի, հլը չհաշված ամեն մեկը մի մեծ սպարտիվնի սումկա:ՃՃՃՃՎերջի 4 տեղը կամանդիրսկին էր, ու նստել էին Սոսը, Վահրամը, Կարենը ու Տիկոն: Ես  դեմն էի նստել, որ յանիմ կանտրոլի տակ պահեի, էս ամենը: Վերջը մի 20 կմ էլ չեինք գնացել, մեկ էլ վերջից մեսիջ եկավ- ստեղ պահեք` Սոսը վադա: Կանգնեցինք չոլի մեջ, սոսը քցվավ դուրս ու….բոաաաաաաաաաա….հիմա էս Վահրամնել տրաքած Սոսի մեշկնա պռտում, մեկ էլ գոռումա-Արա, արեք, ես էլ եմ վադ…..ու տենց ամեն 10 կմ մեկ կանգնել էնք ու Սոսը ու Վահրամը աղտոտում էին շրջակա միջավայրը, ու երեխեքից մեկնումեկն էլ հեդները:

:)))))))

Ինչ երկարացնեմ, առանց էնել արդեն բեսամթ երկարեց, վերջը հասանք տամոժնի ու ….Սոսը ու Վահրամը տրաքած վերջնականապես, իսկ երեխեքի մի մասը մասամբ:)))))

Լավ էր էլի:)))))

9 responses

  1. Asem Ast jan:)))))asem:))))
    Ha, chisht es jogel, yes el em grum uxxaki grelu hamar:)))))isk coach-akan xosq chem kara asem, vortev ski duzgyuni user el chem:))))))Tak chto…..Ya ne valshebnik…..ya tolko uchus……:))))

    November 5, 2009 at 4:30 pm

  2. lavn a Art jan!🙂 blogt havesov em mtnum, tenam inch nor xoxma hnutyunner unes… bayc meka amen angam mtneluc, verevi banner@ vor tenum, em arden heriq a :)))))))

    November 6, 2009 at 8:31 pm

  3. Արտակ ջան, հիմա գոնե շփվում եք? Ենքան դժվարա ընկերությունը պահպանելը…

    Թող քո մոտ պոստերի թեմաները միշտ շատանան: Նկատի ունեմ` կյանքդ միշտ հետաքրքիր լինի🙂

    November 9, 2009 at 8:00 pm

    • Ճիշտ ես ասում Լուս ջան, պրակտիկորեն ժամանակ չի լինում շփվեմ տետ-ա-տետ:ՃՃՃՃԲայց հո բիլայնը ազատ շփում տարիֆնա հանել ու պլյուս դրան գործի տեղը հեռախոս կա:ՃՃՃՃ
      Կատակը կատակով, բայց ես հպարտ եմ իմ ընկերներով:ՃՃՃ
      Ու հլը էնքան բան կա պատմելու կյանքիցս ու գրական գործունեությունից, որ …կաշխատեմ առաջիկայում ակտիվորեն փոսթել…եթե իհարկե արձակուրդ տան:ՃՃՃՃ

      November 10, 2009 at 8:04 pm

      • Արտաաաաակ!! Խոստացել էիր առաջիկայում ակտիվորեն փոստել😛

        November 16, 2009 at 5:00 am

  4. Թե ինչու հայկական սպորտը չի զարգանում կարդալ այս բլոգում🙂

    November 10, 2009 at 8:46 am

    • Արմ ջան, թե ինչի հայկական սպորտը չի զարգանում, էդ կասեմ եթե հանկարծ նենց դասավորվր որ հանդիպենք:Ցավոտ տեղիս կպար….Մենակ մի բան ասեմ…Եթե դու քո սեփական միջոցներով , զուտ էնտուզիազմի վրա, քո սեփական ժամանակից ու ռեսուրսներից ձախսելով մի բան ես անում քո սիրած սպորտի համար, ու երբ որոշակի փոքր հաջողություն ես ունենում ու քեզ են ճանաչում ստեղ ու արտերկրում-էդ տալիսա հոգեկան բավարարվածություն: Բայց երբ էս ամեն թվարկածս անում ես ու ինչ որ մի օլիգարխ` որի հեծելազորը ամեն վարկյան պատրաստա քեզ թաղի մի հրամանով,հայտնվումա ու ասումա էս սաղ իմնա, դու ստեղ պեշկա էս, կներես բայց ոչ ես, ոչ իմ ընկերները….համբալ չենք…
      Ամեն դեպքում էսա մեր իրականությունը:ՃՃՃՃՃ

      November 10, 2009 at 8:11 pm

  5. Մի բան էլ ավելացնեմ:ՃՃՃՃՃ
    Մի քանի օր առաջ Սոսին զանգեցի, ասում եմ մտի բլոգ փոսթս նայի, ասումա ….կրկնում եմ բառացի…Արտս, ախպեր, եդ բլոգը որնա?Ադնակլասնիկը?Հենա Ալյոշը ինձ բացելա էդ ադնակլասնիկը, բայց պառոլը մոռցել եմ …ախպեր, հիմա սպասում եմ Լյոշը գա ղարաբաղից տենանք…:ՃՃՃՃՃ
    Լավնա էլի մեր քարանձավային ընգերը:ՃՃՃՃ

    November 10, 2009 at 8:17 pm

  6. Tigran

    Art jan qani anqam vor mer gaxtniqner@ hanrutyan@ mi bacahayti

    January 5, 2010 at 4:33 pm

Leave a Reply

